ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

Μια ρεβυθιά στο Ηράκλειο - Λέιντεν - Λισσαβώνα - Αθήνα - πάλι Ηράκλειο - Γιάννενα


6/6/08

Άλλα γούστα

Ως κάπως μετριοπαθής ποδοσφαιρόφιλος, ρίχνω μια ματιά στις αθλητικές σελίδες των εφημερίδων και σε μερικές σχετικές ιστοσελίδες (ειδικά ενόψει Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, ώστε να ξέρουμε και σε τι κόσμο ζούμε). Τις προάλλες διάβασα στην ιστοσελίδα του Supersport fm (από όπου και η εικόνα) μια συνέντευξη του εικονιζόμενου Όθωνος Ρεχάγκελ. Aν τυχόν υπάρχει κανείς που δε γνωρίζει ποιος είναι (που δεν το φαντάζομαι), είναι ο Γερμανός προπονητής της Εθνικής ομάδας της Ελλάδας. Η συνέντευξη δόθηκε στην "καλή" εφημερίδα Bild, όπου ο Όθων μεταξύ άλλων κοινοτοπιών ερωτάται:

- Τι δεν σας αρέσει στους Ελληνες;

Και απαντά:

- Ξυπνάνε πολύ αργά και κοιμούνται πολύ αργά. Τρώνε πολύ και πολύ αργά το βράδυ.

Μόλις διάβασα το παραπάνω απόσπασμα, μου ήρθαν δάκρυα στα μάτια. Δε σας κρύβω ότι τελευταία είχα αρχίσει να ανησυχώ - ούτε τηλεόραση βλέπω (ούτε καν Γιουροβίζιον), ούτε στο facebook υπάρχω, ούτε στα παραλιακά κλαμπάκια κυκλοφορώ, και στα αλκοτέστ σκοράρω συστηματικά κάτω από το όριο. Όμως ο Όθων, με την έμπειρη ευρωπαϊκή ματιά του, έβαλε επιτέλους τα πράγματα στη θέση τους.

Τώρα το ξέρω: αδέλφια μου συνέλληνες, είμαι κι εγώ ένας από εσάς!

(Είναι καλό να ξέρεις πού ανήκεις τελικά...)

2 σχόλια:

Αόρατη Μελάνη είπε...

Βρε καλώς τον πατριώτη!

Εγώ αντιθέτως, δεν είμαι του κόσμου τούτου.... πάω να κάνω τα χαρτιά μου για μετανάστρια στη Γερμανία!

Β. είπε...

Δεν πειράζει Μελάνη μου, το βασικό είναι η αίσθηση του ανήκειν - κάτι σαν πατρίδα, που λένε (όπου γης).

Κι ας τρως λίγο και πολύ νωρίς.